02 Januari, 2012

Pergi ke MAB

Pada 28 December yang lalu, saya telah pergi ke Malaysian association of the blind (MAB) untuk mendapatkan lampu CCTV yang telah saya tempah. CCTV yang saya maksudkan ini bukan kamera litar terttutup tetapi sejenis alat bantuan orang bermasalah penglihatan. Perjalanan saya dengan ditemani ibu dan adik ke sana hanya menggunakan kenderaan awam sahaja. Oleh yang demikian, kami terpaksa mengambil masa yang lebih lama untuk tiba di MAB. Walau bagaimanapun, tambangnya tidak terlalu mahal.

Setelah tiba di sana, ibu membayar wang lampu tersebut dan kami pun pulang ke rumah dengan kenderaan awam juga. Oh ya, tulisan saya yang akan datang akan menerangkan CCTV (alat bantuan penglihatan) dengan lebih mendalam lagi. Sudah tentulah tidak taerlalu terperinci tetapi berdasarkan pengetahuan saya sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan