30 September, 2012

MejaLogam berehat seketika

Apa khabar kepada anda yang sedang melawat Laman MejaLogam? Semoga sentiasa dalam keadaan sihat dan sejahtera. Untuk kali ini, saya tidak menulis bahan yang baharu untuk tatapan / pendengaran anda pun. Tetapi hanya nak (sedih) beri tahu bahawa saya akan berhenti menulis buat seketika. Hal ini kerana saya akan berhadapan dengan minggu yang sebuk dengan peperiksaan pertengahan dan beberapa perancangan perbentangan yang sangat memakan masa. Semoga anda akan kekal melawat laman ini pada masa hadapan dan terus melawat tanpa bosan. Maaflah kerana terpaksa meninggalkan tanggungjawab saya sebagai pengurus laman maya ini buat seketika. Sesudah minggu yang sibuk ini berakhir, saya akan kembali hidupkan Laman ini. Nantikan ya!
**Skema betul lah penulis MejaLogam ni!!

(Sekadar tulisan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan