23 September, 2012

saja nak tulis

Selamat sejahtera saya ucapkan kepada para pembaca. Untuk pengetahuan semua, saya telah memasuki semesta ke 2 dalam cause PR saya di TARC. Melalui minggu sulung ini, saya telah diberi pengetahuan serba sedikit tentang apa yang bakal saya pelajari. Memang menarik subjek yang ditawarkan tetapi nampak gayanya lebih susah sedikit.hahahah... Mudah-mudahan, saya akan dapat menempuh cabaran baharu ini. Oh ya, kepada para sahabat yang bakal menempuh SPM, sudahkah anda menetapkan target anda untuk keputusan yang bakal terhidang pada tahun hadapan? Target tinggi-tinggi tak mengapa tetapi jangan cakap kuat-kuat sebab orang akan salah tafsir dan kata kita (poyyo) hahaha. Sebaiknya, target sederhana tinggi tetapi buat lebih daripada target itu. Sudahkah anda menyediakan diri anda untuk menjawab SPM? Jika jawapan bagi soalan tadi adalah belum, anda harus bermula dari sekarang. Masih ada masa lagi! Gunakanlah saat-saat terakhir ini untuk menjawab lebih banyak soalan-soalan SPM yang lalu agar dapat menyesuaikan diri dan secara tidak langsungnya mengulangkaji juga.
Semoga semua berjaya seperti apa yang diharapkan, malah lebih baik lagi!!

(Sekadar perkongsian)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan