21 Mac, 2012

Iklas dariku

Selamat sejahtera kepada para pembaca. Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan tahniah kepada saudara Hanson Ang Ping Ting (Streight As), Saudara Kekasih Alam (8 As), Saudara Mat Santun/Santai (7 As) dan Saudara-saudara lain yang mendapat keputusan As dalam peperiksaan SPM tahun 2011. Tahniah ini juga saya ingin hadiahkan kepada pihak guru-guru yang berusaha memasukkan input-input berguna sehingga menghasilkan output yang cemerlang buat Sekolah Menengah Pendidikan Khas Setapak mahupun diri pelajar itu sendiri. Sesungguhnya, keputusan inilah bukti kebolehan guru-gurunya.

Sebenarnya, tulisan ini bertemakan kesyukuran dan rasa terima kasih saya kepada semua insan yang berjasa untuk menghasilkan pelajar yang cemerlang khususnya di bekas sekolah menengah saya. Kepada para guru yang berjasa tidak kira sedang atau tidak melawat Blog Meja Logam, di sini saya ingin ucapkan setinggi-tinggi terima kasih yang mampu saya ucapkan. Maafkan saya kerana terima kasih sahaja yang saya mampu hadiahkan setakat ini untuk para guru yang saya hormati. Saya berharap para guru akan terus berusaha dengan gigih untuk menghasilkan output yang ajaib seperti ini pada masa hadapan yang masih belum diketahui. Seperti tulisan saya di atas, kecemerlangan seseorang pelajar adalah bukti kepada kebolehan dan kehebatan guru-gurunya. Sejujurnya, saya seorang pelajar yang malas jika tiada daya penolak daripada pihak guru. Bagai pahat dengan penukul! Secara individunya, saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih (maaf sebab tiada perkataan lain) kepada para guru, setinggi-tinggi kesyukuran kepada Tuhan dan setinggi-tinggi terima kasih kepada ibu bapa saya juga. Sejujur-jujurnya, sebahagian besar keputusan SPM saya adalah milik kalian semua. Semoga saya tidak akan berhenti setakat ini. Doa-doakan ya!
(Iklas dari Penulis MejaLogam Blogspot)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan