21 Julai, 2012

Peperiksaan dah dekat rupanya.

Selamat sejahtera para pembaca. Maafkan saya setelah lebih kurang 3 minggu saya tidak sertakan apa-apa tulisan dalam blog ini. Untuk pengetahuan semua, semesta pertama saya di TARC akan tamat lebih kurang sebulan lagi. Ini juga bererti peperiksaan pun sudah hampir.

Memandangkan saya tidak dapat menulis tanpa mengunakan alat sokongan, saya telah menulis surat permohonan kepada pihak TARC tentang keperluan saya semasa menjawab peperiksaan nanti. Hasilnya, saya telah mendapat masa tambahan 45 minit dan menjawab mengunakan komputer yang telah pihak kolej sediakan di bilik korentin.

Di sini, ingin saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada beberapa pihak iaitu SMPK Setapak (bekas sekolah saya) yang telah sudi membantu dengan mengemukakan surat pekeliling dan jadual masa tambahan untuk golongan kelainan upaya semasa menjawab peperiksaan awam seperti SPM dan pihak TARC yang telah meluluskan permohonan saya. Semoga saya dapat menjawab dengan sempurna.

(Sekadar berkongsi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan