10 Februari, 2013

Selamat tahun baru Cina

Selamat sejahtera kepada anda yang sedang membaca Laman MejaLogam. Terlebih dahulu, ingin sekali saya mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada seluruh warga Malaysia dan jika boleh, kepada semua yang berkongsi ciri-ciri biologi Cina di dunia. Pada masa yang sama, saya juga ingin memohon maaf kerana agak kurang aktif semenjak kebelakangan ini. Untuk pengetahuan semua, saya telah melanjutkan pengajian saya ke semesta yang ketiga di TARC. Mudah-mudahan, saya akan berjaya dalam pengajian saya. Doa-doakan ya.

Oh ya, sebelum saya menghentikan tulisan ini, saya ingin sekali kembali aktif dalam penulisan blog tapi .......... hahaha. Mudah-mudahan saya akan kembali aktif semula. Akhir kata, Selamat tahun baru cina.

(Sekadar berucap)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan