04 Januari, 2012

Menziarahi SMPK Setapak

Semalam, saya mengikuti rombongan menghantar adik saya ke SMPK Setapak. Sebenarnya, tujuan saya adalah mengambil kembali buku bank saya. Walau bagaimanapun, kesempatan ini juga saya gunakan untuk bertanya khabar kepada warga sekolah itu. Oh, kepada sesetengah guru, saya sangat meminta maaf kerana tidak salam dan bertanya khabar pun. Sebenarnya, bukan niat saya menyombong dengan guru-guru sekalian tetapi saya tidak dapat melihat jauh melainkan mendengar jauh. Aduhai, habis tatabahasa saya rosakkan!

Di dalam hati, saya berasa sangat bersyukur kerana warga sekolah Setapak masih berada dalam keadaan baik pada pendengaran saya sepanjang saya melawat di sana.

Kepada warga SMPK Setapak, selamat menempuh hari-hari yang bakal datang dengan seribu ketabahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan