27 September, 2011

Blogger Baru!

Selamat sejahtera kepada para pembaca. Baru-baru ini, saya sebuk dengan hal lain sehingga projek kerjasama kekasih alam dengan meja logam sedikit tergendala. Tapi tak apa sebab saya akan cuba untuk mencuri masa untuknya. Sebenarnya, itu bukan isi utama dalam tulisan kali ini. Merujuk kepada tajuk di atas, saya ingin memperkenalkan blogger baru dalam kalangan OKU cacat penglihatan. Nama beliau Dennis Teo Wei Xiang, seorang pelajar cemerlang tingkatan 4 tahun ini. Beliau telah menamakan blognya dengan Mata Emas. Nak tahu lebih lanjut tentang tulisannya, layarilah blognya melalui laman www.mataemas.blogspot.com.


Kepada Dennis, selamat datang ke dunia maya! Oh, saya dah curi ayat Kaveinthran pula! Semuga awak akan terus memiliki minat untuk menulis dan janganlah rasa bosan dengan blog awak sendiri. Saya percaya awak boleh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan