20 Disember, 2012

OKU penglihatan PMR Cemerlang 2012

Apa yang ditanam, itulah hasil yang dipetik. Itu adalah hukum alam yang kekal dan tidak akan berubah. Tetapi, sekiranya yang ditanam itu tidak ditempatkan di tempat yang sepatutnya maka penamanan benih itu tidak ada bezanya bagai mencurah air ke daun keladi atau membakar kain sutera.

Selamat sejahtera saya ucapkan kepada para pembaca yang sangat saya hormati. Untuk pengetahuan semua khususnya golongan yang senasib dengan saya, seorang lagi pelajar cemerlang PMR (dari SMPK Setapak) telah lahir pada akhir tahun ini. Beliau yang dimaksudkan ialah saudara Teh Yong Shing; yang mendapat 7 A dalam keputusan PMRnya. Sepanjang pengalaman saya bersahabat dengan beliau, kecekapan dalam IT adalah salah satu ciri dominannya. Beliau juga merupakan antara blogger OKU penglihatan yang paling muda di Malaysia.

Kepada saudara Teh Yong Shing, setinggi-tinggi tahniah saya ucapkan. Semoga anda akan memperoleh kecemerlangan demi kecemerlangan pada masa hadapan.

Kepada anda yang berminat untuk melawat laman Blog beliau, silalah berkunjung ke
http://tehyongshing.blogspot.com/


Tiada ulasan:

Catat Ulasan